HTML

Ha én képviselő lennék...

...a Parlamentben így szavaznék. Házszabály

Friss topikok

Linkblog

NEM a rendszerváltás előttiek erőltetett kitúrására (T/1050)
Megértem én a javaslatot benyújtók politikai nézetét és a kezdeményezés célját, de én azt mondom, hogy ha 20 év alatt nem nyújtottak be ilyet (oké, személyes érintettség miatt...), akkor most már szinte fölösleges.
Egyetértek, hogy a politikába nem árt némi vérfrissítés, de azért ennyire erőltetni se kell...


NEM a túlkorosság feloldására (T/1731)
Lex, lex, újabb lex: ez azért már csöppet túlzás. Ha anno az MSZP csinált volna ilyet, akkor a FIDESZ már rég telerikácsolta volna a sajtót - szerencsére fordítva nincs így, de elég emberhez eljut extra-hiszti nélkül is.
De hát ismerjük a mondást: Minden szentnek maga hajlik a keze - amíg bele nem törik a bicskája...

 

NEM az Ügyvédi Kamarába kerülés kétszeres vizsgáztatására (T/1507/3)
Biztos megvan az oka a javaslatnak, de én -nem jogi végzettségű kívülállóként- nem látom okát egy újabb vizsgapapírnak.

 


IGEN a kibővített jog gyakorlatra (T/1507/2)
Teljesen jogosnak érzem, hogy amennyiben valaki kérvényezi úgy pl. bíróként eltöltött éveit is vegyék számításba a kamarába történő gyakorlati évekhez.
(Vagy, kérdezem esetleges jogász olvasóimat, nagy hülyeséget írtam az előbb?)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselo.blog.hu/api/trackback/id/tr152466491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása