HTML

Ha én képviselő lennék...

...a Parlamentben így szavaznék. Házszabály

Friss topikok

Linkblog

Többen mondták már nekem, hogy menjek el politikusnak, viszont a dolgot eddig visszautasítottam. Ennek oka egyrészt a politikusok (érzésem szerint erősen eltúlzott, DE nem alaptalan) negatív megítélése, másrészt meg a Parlamentbe történő bekerülés procedúrája, ahol (jelenleg) már a kopogtatócédulagyűjtésnél elvéreznék. De mert nyitott vagyok a dologra, ezért eljátszottam a gondolattal: ha függetlenként én ott ülnék az Országház győléstermében, akkor vajon hogy szavaznék az egyes társadalmat érintő kérdésekben.

A blog ennek a gondolatkísérletnek a folyamanyaként született meg.

A jövőben tehát igyekszem a 2010-es választásokat követő parlamenti üléseken szavazásra bocsátott kérdésekben a magam álláspontját képviselve Igennel vagy Nemmel szavazni, mely döntéseket minden esetben röviden megindoklom.

Házszabályok:

- a napirendi pontok elfogadását nem szavazom meg, nálam ez mindig automatikusan igen;

- a törvényről már az napján véleményt mondok, nem csak a zárószavazáskor;

- módosító nyíilatkozatról csak akkor mondok véleményt, ha az a tervezet tartalmát befolyásolja, a szövegpontosítások illetve jogharmonizációs javaslatok automatikusan elfogadásra kerülnek (bár lehetnek majd kivételek);

- személy ügyi kérdésekben (kinevezések illetve mentelmi jog) nem szavazok, kivéve, ha a dolog horderejét indokoltnak tartom (lásd köztársasági elnök választás);

- (lehetőleg) ugyanazon a napon adom le fiktív voksaimat, amin a szavazás történt - de éjszakába nyúló ülések esetén lehet, hogy néha másnapra tolódik;

Röviden és tömören ennyit bevezetésnek. Nem marad más hátra, mint hogy kellemes olvasást kívánjak az engem figyelő bloggereknek!

kepviselo.blog.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselo.blog.hu/api/trackback/id/tr72018692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása